TRETJA DIMENZIJA, DOBA NORIH (1999 - 2002)
Konec leta 1998, potem ko so Big Foot Mamo bralci revije Antena izbrali za najboljši slovenski rock bend, sta imela Miha in Alen na zalogi že dovolj materiala za tretji album. Skladba "Led s severa" je bila posneta predčasno in je radijske valove z močnim odzivom pričela osvajati že februarja 1999, saj je napovedala novo resnejše obdobje Big Foot Mame. Skupina je medtem pod producentsko taktirko Žareta Paka in Zeda v Slovenj Gradcu posnela še preostali material za album Tretja dimenzija, ki je končno zvočno podobo dobil v studiu Louis v Belgiji. Album je izšel aprila 1999 pri založbi Kif Kif in prva naklada je bila v trenutku razprodana. Mediji so Big Foot Mamo samoiniciativno začeli imenovati najboljši slovenski rock bend. Ta uspeh je skupini narekoval nov izziv, napolniti ljubljanske Križanke s samostojnim koncertom: nekaj, kar uspe le malokateremu slovenskemu bendu. S pomočjo tedaj že profesionalno angažiranega managementa, za katerim je stal manager Zdravko Toplek, je peterica 23. junija 1999 stopila na oder, pod katerim jih je pričakala množica 3.500 obnorelih oboževalcev.
Leto kasneje se s Pakom bend zapre v studio Štala blizu Brežic, stran od mestnega direndaja, kjer posnamejo čisto novo skladbo "Fenomen", ki je avtorsko in produkcijsko napovedala novo ero v njihovi karieri. Videospot, ki so ga posneli v Zagrebu, je bil skoraj deset tednov na prvem mestu lestvice Videospotnice. Septembra 2000, ob deseti obletnici, je bil čas za nov izziv: jubilejni koncert v Hali Tivoli. BFM so bili spet po dolgem času prvi slovenski bend, ki je napolnil to kultno prizorišče. Usoda je hotela, da človeka, ki je dal pobudo za ta podvig, Zdravka Topleka, tam ni bilo, saj je le nekaj tednov prej izgubil boj s težko boleznijo. Big Foot Mama se tudi tokrat ni zmotila. V Hali se je zbralo 3.500 oboževalcev.
Januarja 2001 se je dokončno nabralo dovolj svežega materiala za četrti album, ki so ga Bigfooti snemali v Štali. Plošča Doba norih, ki je že v prvem tednu zasedla prvo mesto na slovenski prodajni lestvici, je uresničila napovedane nove smernice skupine. Loopi, sampli, rap, ska, new wave, disko in operno obarvani spremljevalni vokali so bili nekakšen eksperimentalen poskus, ki je postregel z uspešnicama "Oklep" in "Tatoo", med poslušalci in kritiki pa je naletel na deljene odzive, prav tako med člani benda. Leta 2002 si je Big Foot Mama tako prvič v karieri vzela premor, ki je trajal skoraj eno leto. Kitarist Miha Guštin se je medtem posvetil samostojnemu glasbenemu projektu in skupaj so družno ugotovili, da je najbolje, če pri tem tudi ostane. Ostali člani so si medtem hitro odpočili in se še pred koncem leta vrnili na odre.